Zoraki Koca Genel Forum Sitemiz Açıldı.Gİriş İçin Aşağıdaki Resme Tıklayınız!

3 Temmuz 2007 Salı

Zoraki koca dizi ekibi

Yapımcı: Dürin ABABAY -
Levent ÇEVİK / 3 Nokta Film



Ömer
(BURAK ÖZÇİVİT)
Ayşe
(ÖZLEM YILMAZ)
Haşmet
(SÜMER TİLMAÇ)

Saadet
(IŞIL YÜCESOY)
Recep
(CİHAT TAMER)
Sevim
(SERAY GÖZLER)

Nefise
(ZERRİN SÜMER)
Şükran
(GAMZE DEMİRBİLEK)
Özlem
(YEŞİM DALGIÇER)

Tarık
(ALİCAN YÜCESOY)
Yaşar
(İBRAHİM SELİM)
Taner
(FERDİ KURTULDU)

Begüm
(ENİSE ÜTÜK)
Nejat
(NEJAT BİRECİK)
Sibel
(DUYGU PARACIKLIOĞLU)

İbrahim
(FATİH DOĞAN)

3 yorum:

yusuf bodur dedi ki...

öncelikle kendimni tanıtayım ben yusuf bodur arkadaşlar siz bu kadar neşeli ve şirin oyuncularla dolu bir dizi izledinizmi ben oyunculardan özlem yılmaz hayranı olaraktan onunla bir yemek fırsatı bulabilirmiyim bana yardımcı olun sevinirim kartal tibet ede burdan en içten dileklerimi sunarım böyle flimin yönetmenligini üstlendigi için bana ulaşabileceginiz adresim yusufbodur_52@hotmail.com beni özlem yılmazla tanıştırın saygılarımla yusuf BODUR (bodur kardeşler temizlik turizm otelcilik ve inşaat şirketindende saygılar)

Adsız dedi ki...

bende cok begendim ben metin bodur insaatcı ertugrul bodur un oglu mugla

Adsız dedi ki...

adresim.muglali511@hotmail.com metin bodur